Komendant Powiatowy Policji w Zgorzelcu poszukuje osoby na stanowisko inspektora Zespołu Kontroli. Przypominamy, iż oferty należy składać do 31 stycznia bieżącego roku.
Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z poniższą ofertą:
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Zgorzelec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 12 G
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca wymaga szczególnej koncentracji,
praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),
praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax),
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
Przeprowadzanie postępowań skargowych oraz ich ewidencjonowanie w systemie „Skarga",
przeprowadzanie sprawdzeń problemowych i doraźnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, a także dokumentowanie wyników przeprowadzonych czynności oraz przedkładanie ich wraz z wnioskami Kierownictwu jednostki,
rejestrowanie oraz prowadzenie nadzoru nad terminowością, nad postępowaniami wyjaśniającymi w sprawach dotyczących szkód w mieniu resortu spraw wewnętrznych,
opracowywanie comiesięcznych sprawozdań z wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Policji,
dokumentowanie wyników przeprowadzanych czynności sprawdzających zleconych przez Kierownictwo Komendy,
prowadzenie spisów spraw oraz innych ewidencji dotyczących realizacji poczty przydzielonej Zespołowi Kontroli.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, bardzo dobra znajomość ustawy o Policji,
umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
umiejętność obsługi komputera oraz znajomość technik pracy biurowej,
łatwość formułowania ocen i wniosków,
zdolność analitycznego myślenia,
dobra organizacja pracy własnej,
samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
umiejętność realizacji zadań pod presją czasu.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie o kierunku prawo lub administracja,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych.
- znajomość zagadnień związanych z ochroną informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych.
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie życiorysu i listu motywacyjnego wraz z następującymi dokumentami:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy przesłać do 31 stycznia 2014 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
59-900 Zgorzelec
,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko inspektora Zespołu Kontroli "
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 94 314.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Komendant Powiatowy Policji
w Zgorzelcu
podinsp. Leszek Zagórski