Decyzją Starosty Lubańskiego Starostwo Powiatowe w Lubaniu oraz Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności od 30 marca 2020r. do odwołania pracuje codziennie w godzinach od 8.00 do 14.00. Za utrudnienia przepraszamy.
W związku z ogłoszonym stanem epidemii do odwołania zmieniony został sposób obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu.
Przypominamy, że od dnia 24 marca 2020 roku obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu odbywa się w następujący sposób:
- poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Mickiewicza (bez potwierdzenia daty wpływu),
- elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy ePUAP,
- telefonicznie, faxem i korespondencyjnie.
Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
Do urny prosimy wrzucać:
wniosek o rejestrację pojazdu/przerejestrowanie pojazdu/wyrejestrowanie pojazdu wraz z kompletem dokumentów oraz tablice rejestracyjne;
wniosek – zgłoszenie zbycia/nabycia (sprzedaży, darowizny);
podanie o odesłanie dowodu rejestracyjnego wraz z załączonym pozwoleniem czasowym (ewentualnie kartą pojazdu w zależności od sprawy) bądź dowodem rejestracyjnym, który był wymieniany;
podanie o wydanie zaświadczenia dotyczącego utraty dowodu rejestracyjnego/ karty pojazdu wraz z opłatą;
wniosek o wtórnik tablicy lub dodatkowej tablicy rejestracyjnej wraz z opłatą;
podanie o odesłanie prawa jazdy wraz z załączonym dokumentem prawa jazdy, który był wymieniany;
wniosek o PKK (profil kandydata na kierowcę) wraz z oryginałami dokumentów;
wniosek o wydanie prawa jazdy wraz z kompletem dokumentów;
wniosek o wydanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane wraz z kompletem dokumentów.
Pozostała dokumentacja przyjmowana jest za pośrednictwem platformy ePUAP lub Poczty Polskiej.
W uzasadnionych przypadkach wizyta osobista jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z merytorycznym pracownikiem.
Zalecamy:
korzystanie z procedur oraz druków i formularzy zamieszczonych w BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu, zakładka karty usług (np. Wydział Komunikacji i Drogownictwa: zbycie lub nabycie pojazdu),
przedkładać kompletną dokumentację wraz z dowodem opłaty,
podać numer telefonu celem umożliwienia kontaktu,
korzystać z telefonów do właściwych merytorycznie wydziałów wskazanych w BIP,
korzystać z informacji telefonicznej POI tel. 75 64 64 300 oraz fax. 75 64 64 321,
korzystać ze środków komunikacji elektronicznej.
Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.powiatluban.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem https://bip.powiatluban.pl/
Korespondencję tradycyjną prosimy kierować na adres:
Starostwo Powiatowe w Lubaniu
ul. Mickiewicza 2
59-800 Lubań
Korespondencję elektroniczną na adres e- mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez platformę ePUAP.
SEKRETARIAT
75 64 64 300
fax. 75 64 64 321
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP /8u2x29mfkn/skrytka
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 328
KARTY USŁUG
Mając na względzie obowiązujące przepisy dotyczące wymierzania kar z tytułu niedokonania w 30- dniowym terminie rejestracji pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej albo niezgłoszenia w tym terminie nabycia/ zbycia pojazdu zarejestrowanego w kraju informujemy, że niedopełnienie tych obowiązków z powodów związanych z epidemią koronawirusa będzie traktowane jako siła wyższa w rozumieniu Kodeksu Powstępowania Administracyjnego wyłączająca odpowiedzialność z tytułu dokonanego naruszenia.
WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 332
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 325
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 301
75 64 64 310
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 348
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ EDUKACJI
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 353
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ROZWOJU
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 324
KARTY USŁUG
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
508 73 31 56
KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 357
REFERAT ds. OBSŁUGI ORGANÓW RADY
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 361
KARTY USŁUG
POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 359
PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA
75 64 64 338
WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
75 64 64 319
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub drogą telefoniczna na nr tel. 75 64 64 300
PL