Moda na czytanie 2Kolejny już raz SP2 brała udział w ogólnopolskiej kampanii czytelniczej pod hasłem ,,Jak nie czytam jak czytam”, celem której jest zwrócenie uwagi na  spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia), i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Także promowno czytanie książek wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnej czytelniczo.
(Wcz.)

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsza Gazeta

Reklama

Repertuar kin

  1. .
  2. .
  3. .

Zgorzelec

PoZa NoVa

Poza

"Filmowe Poranki"

13 - 31.08.2018

 

Bogatynia

Kadr

Whitney

"Whitney"

24 - 28.08.2018

Lubań

Wawel

Ksiąze Czaruś

 "Książe Czaruś"

17 - 22.08.2018

 

next
prev

Kursy walut

KUPNO SPRZEDAŻ
euro EUR 4.3000zł 4.3100zł
usd USD 3.7500zł 3.7600zł
czk CZK 0.1671zł 0.1672zł

Kurs z dnia: 2018-08-21