Moda na czytanie 2Kolejny już raz SP2 brała udział w ogólnopolskiej kampanii czytelniczej pod hasłem ,,Jak nie czytam jak czytam”, celem której jest zwrócenie uwagi na  spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia), i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Także promowno czytanie książek wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnej czytelniczo.
(Wcz.)

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsza Gazeta

Repertuar kin

  1. .
  2. .
  3. .

Zgorzelec

PoZa NoVa

Isabelle i mężczyźni

"Isabelle i mężczyźni"

19 - 24.10.2018

 

Bogatynia

Kadr

serce nie sługa

"Serce nie sługa"

19 - 23.10.2018

Lubań

Wawel

kopciuszek

 "Kopciuszek. Historia prawdziwa"

23 - 25.10.2018

 

next
prev

Kursy walut

KUPNO SPRZEDAŻ
euro EUR 4.2948zł 4.3019zł
usd USD 3.7530zł 3.7593zł
czk CZK 0.1661zł 0.1664zł

Kurs z dnia: 2018-10-23

Pogoda

booked.net