Moda na czytanie 2Kolejny już raz SP2 brała udział w ogólnopolskiej kampanii czytelniczej pod hasłem ,,Jak nie czytam jak czytam”, celem której jest zwrócenie uwagi na  spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia), i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Także promowno czytanie książek wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnej czytelniczo.
(Wcz.)

Dodaj komentarz


Najnowsza Gazeta

300

Repertuar kin

  1. .
  2. .
  3. .

Zgorzelec

PoZa NoVa

Oddech

"Oddech"

24 - 29.05.2019

 Bogatynia

Kadr

Podły okrutny zły

"Podły, okrutny, zły"

25 - 28.05.2019

Lubań

Wawel

Lets Dance

 "Let's Dance"

24 - 26.05.2019

 

next
prev

Kursy walut

KUPNO SPRZEDAŻ
euro EUR 4.2906zł 4.3099zł
usd USD 3.8318zł 3.8494zł
czk CZK 0.1646zł 0.1682zł

Kurs z dnia: 2019-05-24

Pogoda

booked.net