Moda na czytanie 2Kolejny już raz SP2 brała udział w ogólnopolskiej kampanii czytelniczej pod hasłem ,,Jak nie czytam jak czytam”, celem której jest zwrócenie uwagi na  spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia), i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Także promowno czytanie książek wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnej czytelniczo.
(Wcz.)

Dodaj komentarz


Najnowsza Gazeta

300

Repertuar kin

  1. .
  2. .
  3. .

Zgorzelec

PoZa NoVa

Ayka

"Ayka"

14 - 16.01.2019

 Bogatynia

Kadr

Narodziny gwiazdy

"Narodziny gwiazdy"

18 - 22.01.2019

Lubań

Wawel

zabawa

 "Zabawa, zabawa"

15 - 17.01.2019

 

next
prev

Kursy walut

KUPNO SPRZEDAŻ
euro EUR 4.2823zł 4.3016zł
usd USD 3.7562zł 3.7738zł
czk CZK 0.1661zł 0.1697zł

Kurs z dnia: 2019-01-16

Pogoda

booked.net