Moda na czytanie 2Kolejny już raz SP2 brała udział w ogólnopolskiej kampanii czytelniczej pod hasłem ,,Jak nie czytam jak czytam”, celem której jest zwrócenie uwagi na  spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia), i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Także promowno czytanie książek wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnej czytelniczo.
(Wcz.)

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsza Gazeta

Reklama

Proximus

Repertuar kin

  1. .
  2. .
  3. .

Zgorzelec

NovaPoza

futrzaki pl 49d1a608c1

 "Futrzaki ruszają na ratunek"

30.05 - 06.06

Bogatynia

Kadr

tb"Kaczki z Gęsiej Paczki"

02 - 04.06

Lubań

Wawel

Bella I Sebastian 3 Plakat 01th "Bella i Sebastian"

08 - 21.06

 

next
prev

Kursy walut

KUPNO SPRZEDAŻ
euro EUR 4.2750zł 4.2850zł
usd USD 3.6900zł 3.7000zł
czk CZK 0.1663zł 0.1665zł

Kurs z dnia: 2018-06-18